Hello!

God morgon. Hoppas att eran morgon är godare än min.
Hela den här veckan har jag gått och pipigt eller brummat mej fram. Min hals är inte direkt som den borde vara.
I natt var jag vaken i tre timmar och låg och hostade när jag väl sommmnade så ringde naturligtvis klockan och det var dax att stiga upp.
Det är ingen hosta hosta utan bara kittel från halsen som är riktigt irriterande. Jag har kört temaraton i flera dagar nu och det känns lite bättre just när jag dricker.
Nog om det!
 
Den här veckan har Jocke jobbat varje kväll, och jag räknade med lugna kvällar med barnen. Det blev inte rikigt så, inte en ända kväll har jag varit inne.
 
Måndag- löshoppning
Tisdag- stog i ridhuset
Onsdag- red Fosse på träning
Torsdag- visade häst för kund
Fredag- Möte
 
Hoppas på att helgen blir lite lugnare. Men eftersom jag har räknat med att ta det lungt så har jag självklart bokat in en massa där med:)
Jag har ju inte ridit ihjäl mej den här veckan iallafall. Widde prickade ju in sin "vila" förträffligt bra just nu när jag inte mår tipptopp. Det är mest Fosse som har fått gå lite.
Idag ska Possan få komma ut lite i skogen åxo.
 
Ha en utomordentligt bra Fredag hörrni!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0