God tisdag på er!

God morgon!
Jag känner mej mör. Jag undrar om det är nån bacill som är i min kropp och river runt, eller om det bara är allmän trötthet som härjar. Jag har inte alls sovit bra i natt. Vet inte varför.
Jag är jätte trött i kroppen, andra dagen nu. Igår trode jag att det var sviterna efter söndagens tävling, då jag fick rida med massa ben. Men nu vet jag inte riktigt.
 
Igår så löshoppade jag fem av mina hästar, några bra några mindre bra. Sånt är livet.
 
Idag är det bara Fosse som ska ridas. Widde ska ta det lungt och bara gå i hagen efter tävlingen och Osario ska bli riden av nån annan till kvällen.
Jag har faktiskt lite brodyrjobb som skulle behövas bli gjort. Men det är så svårt att hinna med det dom här veckorna då barnen kommer hem tidigt. Så vi får se hur det blir med det.
 
Ha en fin dag alla ni!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0