Andy Swärd

Satt på föreläsning på Näs i 4 timmar i gårkväll. Kände mej rätt tjockad i huvudet när jag åkte hem måste jag säga. Mot slutet så var det svårt för mej att sitta still.
MEN så bra det var!
Varför var inte ni andra där? Ni som inte var där alltså;/
Undrar om jag blivit nått klokare? Kanske tänker jag lite anorlunda när det är nån person i min närvaro som jag stör mej på.
Nåja, jag fick väll inga direkt konkreta råd över vad jag ska göra när jag ska in på banan och mina ben slutar att fungera. Fick kanske mest veta varför det blir så.
 
Idag skulle jag vilja ha en lugn dag så jag kan hinna med lite brodyrjobb. Men jag vet inte, det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sej.
 
TJIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0