Tyst och ensamt

Här blev det inte så mycket gjort som det var tänkt. Det blev välldigt varmt och jag blev välldigt lat. Ungefär som vanligt iof.
Jag red iallafall hästen som ska tävla det första jag gjorde i morse. Hoppade ett par språng och hon kändes kanon fin. Hoppas att den kännslan håller sej kvar i morrn.
Sen blev det som sagt välldigt varmt och jag gick in och kollade i kalendern och såg att dom andra inte hade vilat nått den här veckan så dom fick helt enkelt göra det idag. Jag har gått och haft funderingar på att rida dom nu på kvällen istället. Men jag fick en pojke med 38.9 i feber bara så där, så då sket sej allt.
Nåja, allt är fixat inför morgondagen iallafall och det känns skönt. Hatar att gå upp tidigt och köra långt innan tävling. Jag känner mej inte rikgit utvilade då, eftersom jag blir trött när jag kör. Sen ska man ju hem efter det åxo, när man har laddat ur batterierna. Då ska jag hem till mina små troll och gå på marknaden sen hem och rida två hästar, fixa stallet, ducha hästar inför söndagens tävling samt putsa och packa.
Fortfarande har jag ingen som kan följa med och hjälpa till på söndag, nån vänlig själ?

Nu ska jag lägga mej i soffan en kortis innan jag ska vandra vidare upp mot sängen!

God affton!

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: haha åh, du måste vara trött påden låten!

2012-05-25 @ 22:17:14
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ska bara fixa bagateller som jobb och bostad så flyttar jag ner och hjälper dig! ;)

2012-05-26 @ 09:25:28
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0