Tjollahopp tjollahej!

Morsning korsning!
Jag är inte så bra på att uppdatera här märker jag. Men jag har lixom lite annat för mej.
I går var det verkligen underbart väder. Min dag spenderades i Växjö där min älskade sprang milen. Utan att han tränat nått!
Dagen var verkligen fantasktisk och vi hade bara med oss Olle dit så att han kunde få en dag med bara mamma och pappa. Det uppskattades.
Vi träffade goda vänner och bjöds på utsäkt mat! Tack!

Så igår var det inget hästigt alls. När jag kom hem var det läggdax för barnen och jag tog mej an en timma med min träningsvideo. Göt!

Idag därimot så ska jag rida igen all förlorad tid:)

Hoppas att ni har haft en bra Valborg!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter ju som en toppen dag!

En Valborg att minnas blev det här.. :/

2012-05-02 @ 08:36:41
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0