Tjohoo

Här är jag igen!

Bröllopet igår var fantastiskt! Bruden var super fin, verkligen!

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag började dagen med att longera en av hästarna, sen åkte jag in till ridskolan för att måla hinder några timmar. Sen hem och innan maten han jag med att ligga och slappa i solen en stund. Efter maten var det lite jobb och sen red jag ut på två av hästarna. Eller rättare sagt så red jag än och fick sällskap med den andra;)
Bra dag iallafall, vädret har nog även bidragit en hel del till den här härliga dagen.

Inga bilder på min nya frissyr kom upp under gårdagen. Nåja, det kommer kasnke med tiden annars så får ni väll helt enkelt komma hit å hälsa på om ni är nyfikna:)

Den här veckan tänker jag förbereda hästarna inför helgens tävling så gott jag kan. Det är mycket annat inplanerat åxo. Så som möten både här och där, vårfest, träning mm ,mm.

Borde även göra nått med min nacke, kasnke gå till min massör. Men jag har nog inte råd. Får ha lite smärta ett tag helt enkelt;)

Hepp, nu ska jag bädda rent i sängarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0