Tjipp

God dag!
Jag känner mej lite off, inte så mycket tid för att sitta och blogga.

Igår går tog jag en dag för att göra så lite som möjligt. Jag var sliten efter helgens tävlingar helt enkelt. Jag är inte van.
Jag sov till klockan 10.20! och efter det red jag inte en ända häst. Jag hade en lektion och efter det åkte jag in till ridskolan och målade hinder. Det var den dagen det.

Idag har jag hunnit med två hästar. Den tredje ska longesas lite senare. När mitt illamående har gått över.
Har pricis hämtat hem mina grabbar från dagis. Men Ville är inte rolig. Det är bara gnäll och tjut pricis hela tiden. Jag vill mest bara gå och gömma mej.

Så, det var allt för denna gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0