sommar och sol

Här händer det inte mycket hörrni.
Alltså här på bloggen, jag menar i mitt liv händer det en massa.

Just nu har jag nästan någon slags deppressision eller liknande. Ångest attack kanske?
Har varit på Vårfest på dagis i eftermiddag. Där "avtackades" Olle ioch med att han snart slutar inför sommaren och sedan kommer förja i förskoleklass.
En timma efter avtackningen så var jag på ett möte i hans nya skola om en massa info där.
Jag är alldles snurrig i huvudet av alltihopa. Själv var jag åxo;( Jocke fick inte ledigt och jag kände mej lite konstig. Jag kommer nog inte ihåg helften av det dom sa.

Annrs så brer jag mest på min ångest med att jag ska tävla i helgen. Vet inte om det är nervositet eller vad det är, men det känns inte rikgit helt bra:(
Åker med en häst på lördag och två på söndag. Kommer att få det stressigt med två hästar då det är lite starter så jag behöver ha dom ute sammtidigt. Min mamma kommer att följa med och hjälpa mej, men jag behöver nån mer. Nån som vill och kan??

Annars så vill jag mest tala om att jag njuter av att ha kort hår:)

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0