Så trött på att vara trött

Jag kan inte förstå varför det är så här. Ena dagen är jag pigg och så, andra dagen är jag döts trött och vill inte ta mej för nånting. Idag är det det sistnämnda.

Stallet är färdigt och nu tar jag min te kopp. Tog aldrig nått te i morse, kan det varit det?
Om en stund så ska jag ut på hästarna. Blir bara två för den tredje ska träna ikväll.

Nån som har nån ide om hur man kan bli piggare?? Solen verkar ju inte hjälpa:(
            



                                                   

Kommentarer
Postat av: Lotta Larsson

Tja, Mia, Du ville ju ha kommentarer till Din blogg. Tråkigt att det fina vädret inte ger Dig massa krafter. Har det blivit något föl ännu? Det kanske är så att Du väntar smått, med tanke på Din trötthet? Var väl inte vad Du ville höra, men man vet aldrig.......

Kram på Dig/Lotta

2012-05-03 @ 12:00:00
Postat av: Linda Karlsson

Haha Lotta det var min första tanke med ;) eller så kan det ju vRa pollen kanske . Kan man bli trött av ju.

2012-05-03 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0