Så svårt med kläder

Nu är det snart dax att skjusa barnen till dagis, första gången den här veckan. Blir ju en kort vecka eftersom dom är lediga på torsdag.
Men jag tycker attd et är så svårt att veta vad man ska ta pådom för kläder nu på morgonen. Vädret har ju en tendens till att ändra på sej. Jag menar just nu är det 10 grader och sol, men det är ju morgon så det ändras ju. Nåja, det blir vad det blir helt enkelt.

Som jag skrev i går så blir det här en lite stressig dag för mej. Måste verkligen hinna med allt innan barnen ska hämtas på dagis så att vi kan dra iväg sen.  Lunchen får väll intas i bilen.

Annars så hoppas jag på att ni andra får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en ovanligt bra dag! :) Hoppas du hann med allt.

2012-05-15 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0