Ont i fläsket!

God morgon!
Igår morse var det lite frost ute, men idag var det redan varmt när hästarna gick ut. Härligt!

Min gårdag fick planeras om lite vid lunchtid. Det var så att byggarna som varit här var klara och skulle packa ihop sin byggställning redan nu på morgonen. Men då var vi tvugna att måla klart huset innan. Så det var helt enkelt bara att sätta fart. i hade bara en sida kvar så vi blev klara med lite hjälp från svärfar och min pappa:)

Jag han iallafall att rida två hästar och hålla en privat lektion.
Jag han även med att få ett reält hästbett i mitt speck! Hade jag tränat lite oftare med träningsvideon så hade jag kanske kunnat slinka undan. Men så blev det inte nu. Har en enorm smärta i sidan på fläsket. Cuba tyckte att jag såg ut som en enorm insekt och skulle passa på att jaga bort mej.

Idag ska jag ner på stan och "hämta ut" min julklapp. Ja ja, får se hur det blir.

Nu gapar Ville om frukost så det är väll dax att gå och väcka resten av familjen så att även den här dagen kommer igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0