Om vi säger så här....

Om vi säger så här, att vi tar och glömmer den här dagen. Och när vi ändå är i farten kan vi glömma gårdagen åxo. DEAL?

Så, nu blickar vi framot. I morrn borde jag bygga lite hinder och hoppa mina hästar lite. Förhoppningsvis så ska dom tävla nästa helg.
Jag måste även komma underfull med hur i f**n jag ska klippa mej på fredag. Jag har långt skridna planer på att klippa av mej håret. Alltså rikigt kort kort. Men jag vet inte, mitt hår är av den väldigt fluffiga och bångstyriga typen. Med andra ord så kommer jag nog få en hel del att göra om jag klipper av det så kort som jag tänkt.
Men jag känner att ett mellanting inte riktigt heller är min grejj. Antingen eller lixom.
Nåja, jag har ju en dag kvar att fundera.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0