Morsdagspressent

Hej hopp!
Här flyter dagarna på som vanligt.
I förmiddags tog jag med mej smågrabbarna till frisören. Dom skötte sej och belönades med glass.
Jag tog även med mej dom till La Klass och visade dom att det minsan var en bra butik för morsdags pressent;) Annars finns ju även Hippoteket som är en personlig favvorit:)

Snart är det dax att börja rida lite. Stallet är påbörjat men det är lite kvar där ute.

Igår hade jag sjuk häst här på gården och kunde inte åka ifrån för att göra nån utflykt. Det var "Upptäckar dagen" här i kommunen och en massa rokiga utflykts mål. Men som sagt så blev det inget av med det. Inte heller tävlingen som jag gärna hade åkt på.
Hästen mår bättre idag som tur är.

Ikväll ska jag avmaska och förbereda för betessläpp på torsdag. Det passar bra då hovslagaren kommer och verkar alla dagen innan. Så slipper jag plocka in dom för det snart igen.
Det känns inte som om det kommer att bli så många på betet i år. Kanske känns så bara för att det endast kommer att vara mina egna. Men det känns bra. Då kommer nog betet räcka. Det hojtades nått om en varm sommar, då lär det väll inte växa så mycket kan jag tro.


Nähe......
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0