Mest vill jag bara sova

Det har varit en lååång dag i bilen. Fram och tillbax till Borås bara så där.
Väl hemma så gav jag mej ut på en häst i skogen medans min gulliga sambo mockade några boxar i stallet. Sen blev det hämtmat medans jag fixade klart stallet och nu orkar jag inte ta mej för nånting.
Har en massa att göra. Bla, packa upp från Borås resan, ducha treåringen som ska på test i morrn, rida dom andra två hästarna, SOVA!
Mest av allt så vill jag faktiskt BARA SOVA!

Får se hur mycket jag hinner med i morrn innan vi ska dra iväg.

Inget föl änså länge iallafall. Så nu vet ni det åxo.
Har kollat över och anmält mej och hästarna till lite tävlingar nu i maj. Vi tar en månad i taget som det ser ut just nu.

Sova gott alla ni som får!


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0