Mat mat mat mat

Två av hästarna har nu fått sej ett ordentligt pass i ridhuset. Efter det fick dom 20 minuter på lång tygel ute i skogen. Detta tog sin tid och inget annat har hunnits med. Bara pytte lite goss med fölis:)

Nu måste jag ha nått i magen innan jag kan fortsätta med min dag. Måste kommaihåg att hämta hem mina barn åxo. Förrvirrad som jag är så missade jag att Olle inte alls skulle till dagis idag utan att han skulle ha sin första dag i skolan. Nåja, han kom dit till sist iallafall.

Min lunch blir nu alltså knaperstekta bacon och ett glas vatten. Väldigt knaperstekta bacon eftersom jag sitter här vid datorn mer än vad jag står framför spisen. Mat som mat tänker jag.
Dimmigt är det i köket idag åxo, vaddå köksfläkt?

Nä, äta var det nu då ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0