Måndag

Jag ska börja min dag med att åka till dagis, utan barn!
Det vankas utvecklingssamtal för den stora pojken.

Halva familjen är vaken, dvs jag och Ville. Han är lite mamma sjuk nu när jag varit borta lite mycket i helgen. Så han vill bara vara nära mej hela tiden. Gulle!
När dagisbesöket är avklarat så ska jag ge mej upp på hästryggen. Lär nog inte hinna med alla nu på förmiddagen så nån får nog vänta tillkvällen.

Nu vill Ville att jag ska sitta och titta på morgon bollibompa med honom. Bäst å göra som han säger.

Vad ska ni hitta på idag??

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Mysigt att ha mamma för sig själv. Och vem kan motstå Bolibompa.. ;)

Sv: Tack för dina styrke ord. Vi separerar inte som ovänner som tur är, men visst kändes det lite jobbigt när orden kom och den trygghet man byggt upp raserades på ett ögonblick. Men vem vet vart livet tar oss nu, kanske vi blir lyckliga som särbos, eller finner lycka i något annat. Livet är fullt av överraskningar. På gott och ont. :)

2012-05-22 @ 14:39:24
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0