Lång dag

Efter 13 timmar i stallet i går, varav 2 ordentliga dressyr pass så sov jag gott i natt. Jag förstår inte var tiden rinner iväg. Idag är det bara att gå upp ur sängen och gå ut och göra samma jobb igen. Nåja....

Idag tror jag inte att jag har någonting inplanerat. Förutom mina egna hästar och barn. Men barnen ska ju till dagis så dom roar sej ju själva några timmar. Förhoppningsvis så är jag klar med det mesta när dom kommer hem så vi kan hitta på nått.
Igår han vi  ner en sväng till ALV för att köpa säsongskort iallafall. Så nu är ekonomin i botten igen. Men vad gör det när man får ut så mycket glädje från barnen av att åka dit och leka.

Fölisen växer och blir tuffare och tuffare. Nästan sötare och sötare oxå om det nu går;)

Hepp, dax att ta på alla kläder.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja det tar tid med pållarna och allt jobb runt dem.

Sv: Ska bli en kul resa med honom och få pröva allt han kan allt eftersom han blir starkare i kroppen och jag hittar alla knappar. :)

2012-05-10 @ 20:46:37
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0