Kvartersfotboll

Den första fotbollsmatchen jag varit på i mitt liv. Den bästa åxo efter som det var min son som spelade:)
Olle har aldrig spelat fotboll tidigare och varken jag eller Jokke är intresserade av det. Trots det så gick Olle dit och gjorde en strålande insats, pricis som alla de andra barnen:)

   
Det finns ju lite annat att titta på än bollen:)


 
 Men här har han ju koll iallafall!

Han spelade tre matcher och var målvakt i första. Det var tyvärr även den ända matchen jag han med att se innan jag skulle iväg.
Men han tyckte att det var lika kul att stå i mål som att spela ute.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bra att de har intressen! Min son har svårt att hitta ngt han verkligen gillar, men han är nöjd med att rida och så är de ju faktiskt ute mkt här hemma så det får räcka. Dottern däremot tycker allt är kul och vill pröva.

2012-05-09 @ 22:05:39
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0