Inte alls!

Mej veterligen så är jag INTE gravid. Dock kan det se ut så på min mage men jag hoppas verkligen att skenet bedrar ögat.
Bara för att lösa ut några frågetecken alltså;)

Jag hoppas att tröttheten beror mycket på fölvakandet, det vill säga att jag ställer min klocka till att ringa en gång i timman hela natten så att jag kan titta till min häst.
Nu vill jag ha ut den där fölungen så att jag kan börja sova normalt igen!!
Den har ställt till det ordentligt i all min planering bara för att den inte behagade komma när den skulle. Jag lovar att den ska komma i natt bara för att jag ska upp tidigt och köra långt i morrn. Eller natten efter bara för att jag ska på treårstestet dagen efter. Suck!

Nähe, nu har jag fixat med min julklapp åxo. Jag hade fått ett pressentkort på en makeup. Den har jag nu varit och gjort och även tvättat bort:) Känner mej inte så bekväm i att åka iväg och träna uppsminkad till tänderna. Inte min stil lixom.
Men det var ju roligt att se att man kunde se anständig ut om man bara spacklade på lite olika färger i nyllet.

Nu har jag vikt tvätt och lagt in i alla garderober. Nu ska jag snart gå ut och göra iordning sista hästen och åka iväg på träning. Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Linda k

Hihi :) lycka till på träningen. Ganska troligt att du är trött om du vaknar en gång i timmen! Snart är det min vardag med... Hoppas på bebis snart. Kram

2012-05-03 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0