Infall

Sitter å käkar frukost nu som vanligt, dock lite tidigare än vad jag brukar.
Mamma och jag fick ett litet infall om att åka till Ullared i dag, så så får det bli=)
Det är ändå så tråkigt väder med en massa blåst, och så tror jag att det skulle regna idag åxo. Perfekt dag för lite inomhus aktivitet:)

Får ju även passa på när man har "fölvakt" hemma. Så den lilla kan få komma ut och rasta sej lite mellan skurarna.
Hon är så envis den där lilla. Hon sover inte i onödan om man säger så. Hon är mest uppe och far runt på både det ena och andra sättet. Klappar man henne lite för mycket blir hon tokig och hoppar runt och sparkar. Knäpp häst det där!

Dom andra stona i stallet har börjat lugna sej lite nu. Dom har nog insett att fölisen inte tillhör dom. Skönt!

Hepp, nu ska jag ut till mina hästar innan jag sätter mej i bilen!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden

Hihi, vilken liten buse!



Sv: Tackar. Imorgon ska vi ner och löshoppa lite, det ska bli spännande :D

2012-05-12 @ 22:22:55
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0