Har gjort det igen!

Tjollahopp!
Gårdagens eftermiddag spenderade familjen Wetterström/Johansson i den sagolika parlen ALV. Trevligt!
Sen gick vi hem oh la oss på soffan med huvudverk, men det kan vi ju bortse ifrån.

Idag har jag motionerat lite hästar och sen inte gjort mycket alls.
Kom nyss in från sista stallturen och skulle tvätta händerna. Våran tvål är typ slut men Jokke har fyllt i vatten i tvålpumpen så att vi kan använda även det allra sista lixom. Men jag mitt smarto kommer inte ihåg detta nån jävla gång jag ska tvätta händerna. Så typ femhundraelva ggr varje dag så trycker jag på tvålpumpen med ett ganska normalhårt slag och vips så är hela jag full med tvålvatten. Det kommer lixom ut lite lättare och fortare med vatten än om det bara är ren tvål i.
Det händer mej v a r j e g å n g.

Nu ska jag återgå till min ensamhet i den sköna soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0