God kväll!

Hoppas att ni haft en bra dag. Det har jag haft. Fått lagom mycket gjort på lagom tid;)
Possan fick ett reält pass och efter det så fick hon en ordentlig duch. Det var verkligen välbehövligt vill jag lova.
Widde fick en sväng i skogen med sällskap, han gillar att ha sällskap:)
Sen så har jag börjat lite smått med Bizzan åxo. Både i går och idag. Det är ju hon som är fyra nu, men som ligger en massa efter pga att hon bara kastade av oss i höstas. För er som har lite svagt minne asså:)
Idag hängde jag på henne med hela min tyngd och det gick bra. Vi börjar om helt från början nu igen och tar det välldigt lungt och försiktigt. Jag får se lite hur långt jag kommer att villja/våga göra själv. Men nu börjar jag lite iallafall så får vi se hur långt vi kommer.

                          

Jag har äntligen fårr igång mitt mobila bredband så nu kan jag sitta med min egna dator i knät framför tvn och skriva till er. Känns lite lyxigt om jag får säga det själv:)

I morrn blir det bråttom bråttom.
Det nalkas bröllop på lördag och jag har fortfarande inget att ta på mej. Alltså så måste jag dra iväg till Linköping i morrn när barnen slutar på dagis. Upplägget kommer att bli så att jokke och barnen får gå på busfabriken medans jag letar klänning. Nått för alla lixom:)

Så var det med det!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0