Fredag!

Sista vardagen den här veckan idag. Den började iallafall bra med sovmorgon. Ville vaknade inte förrens åtta och det tackar jag för. Olle har fortfarande inte vaknat.
Det gör inget att vi inte kommer igång så tidisgt idag. Jag kan ju ändå inte göra så mycket när barnen är med, rida alltså.
Men mocka det gör vi tillsammans sen när vi är klara här inne.

Igår var fölungen ute några timmar mitt på dagen innan regnet kom. Hon var helt sjövild. Hon sprang och sparkade och bockade som en tok. Hennes mamma Cuba han inte änns med henne.
Idag hoppas jag att vi slipper regnet så att hon kan vara ute lite längre. Lilla tokiga häst!
Grimman har jag redan försökt ta på, men den var alldeles för stor så det får vänta några dagar.
Hon är inte rädd av sej iallafall:)

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0