Fotboll

Det ser ut att bli fint och härligt väder även idag. Passar bra så att fölisen kan få gå ut en stund även idag:)
Ikväll hade jag som sagt trippelbokat mej. Nu har jag avstått min egen träning och kommer istället att följa med och kolla på Olle som ska spela fotbollsmatch. Hans livs första!

Men innan det så ska allt fixas klart i stallet och hästarna ska ridas.
Alla ston i stallet har blivit fölsjuka, och Osario är nästintill ohanterbar. Hon blir helt stimmig av att se lilla fölisen. Men jag hoppas att det går över om ett par dagar. Hon vill åxo ha:)
Hoppas att hennes nästa ägare kommer att betäcka!

Nu har jag nog bestämt mej vad det gäller hingst och betäckning. Nu ska jag bara skrida till verket så att säga.

Måste även säga att jag har sovit vansinnigt gott inatt! Inget fölvak, bara sen sömn i nästan 8 timmar. Gött!

Ha en bra dag!!


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0