Dagen efter...

Söndag morgon, dagen efter treårstestet. När jag skulle boka in saker att göra i min kalender sa jag hela tiden att vi tar det efter testet. Nu är det efter testet och det känns som jag är uppbokad upp över öronen. Trippel bokat mej under samma tid på tisdag tex. Vet inte hur jag ska lösa det här riktigt.

Idag ska jag åka ut till Frödinge en sväng och kolla lite på treårstestet som ägerrum där. Ska väll även hinna med att rida lite hästar här hemma. Men jag han faktiskt med två stycken igår innan jag åkte iväg med Fozze. Det var ju bra.

Nåja, det kommer upp nya "att göra" saker hela tiden så det är nog bäst att sätta fart nu.



                 
                    "Donky" min andra treåring som ännu inte fått chansen att visa upp sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0