Bete

Har varit och kollat lite på betena. Jag vill släppa ut så snart som möjligt men det känns sissodär när det har växt lite dåligt. Hoppas att det börjar komma igång reält snart.

Inget föl än, hon ska verkligen hålla mej vaken om nätterna den där märren.
Nu har jag kommit i lite andra tankar vad det gäller betäckning och säljning. Jag har verkligen bekymmer över hur jag ska göra.
Har ju även lite andra projekt på gång som jag vill komma igång med. Men jag hoppas att jag ska få lite mer tid över när hästarna kommer ut på bete. Det blir ju iallafall färre boxar att mocka = med energi över.

Har varit och kollat treårstestet i Frödinge idag. Över lag och det lilla jag såg både i dag och igår, så kan jag ju säga att det visades finare hästar i frödinge. Dom i Vreta (som jag såg) var stora och magra. Ganska helt tvärt om i Frödinge.

Näe, nu ska jag ta upp barnen ur badet och snart är det dax att natta dom. Sen blir det en kväll med min älsklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0