Vill sova mera

Idag var det segt att gå ut till stallet. När klockan ringde 6.30 så trode jag att det var mitt i natten. Puhh...
Men nu ligger jag i startgroppen och är strax klar med dagens tekopp.

Jag drar mej för att gå ut i stallet och börja rida och mocka. Min kropp fick sej ett ordentligt pass i går kväll när det var dax för dressyr träningen.
Min häst gick som en liten dressyrhäst och då fick jag öva på att rida som en såndär dressyrryttare...haha:)
Skämtåsido, det gick riktigt bra och hästen var helt otroligt duktig. Kan inte fatta att det händer så mycket från gång till gång när man rider henne.
Trots att jag stretchade efter passet så känner jag mejsom en ynkrygg idag. Ska väll inte bara skylla på ridningen, men det är en stor anledning.

Jag vet i detta nu inte alls hur jag ska klara av att rida tre hästra nu på morgonen/förmiddagen. Nåja, finns viljan så går det nog.
Pepp, pepp, pepp!!

Kan ju börja med att ta på mej lite ridkläder så det ska jag göra nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0