Vad faan hände?

Låg i min säng och njöt av min sovmorgon. Vaknade upp av ett jävla oljd utifrån, STORM? Jag orkade inte änns gå upp och titta, jag låg bara kvar och suckade och kände hur jag blev ännu mer trött.
När barnen väkt mej lite senare så kollade jag ut genom fönstret och såg SNÖ! Inte nu igen!!
Men solen skiner just nu och jag hoppas att skiten försvinner under dagen.
Jag var redan mäkta besviken på helgens väder då jag hade trott att det skulle vara soligt och varmt. Men det har varit mulet och regnigt istället.
Hur som så känner jag mej som en klump med skit idag. Vet inte om det är nån hemlig förkylning som har satt sej i fejjan eller om jag bara har sovit uselt.

Nu ska jag försöka knepa ihop stall med barn och ge lite medecin till min älskade Poss.

Deppa inte ihop för snön om ni nu har fått nån. Det finns det redan så många andra som gör!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bara liiite vitt på marken, solen jobbar på att komma fram och vinden tar i... Aprilväder..

Nej, jag har inte berättat ngt om mina planer, är för tillfället mkt förvirrad om hur jag ska göra. Vill en sak, men samtidigt så ska man väl vara realist och inse den bistra verkligheten vad gäller TID!!! Är en GRYMT läcker häst jag blivit erbjuden, en drömhäst. Men då känns det verkligen som om jag måste vara ärlig mot mig själv och den, vad hinner jag, vad har jag råd med... :/ Sedan har jag 2 andra som jag också ska titta på, varav en som jag får om det stämmer mellan oss..

2012-03-19 @ 10:32:25
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0