Torsdag morgon

Veckorna går snabbt, redan torsdag idag.
Igår spenderade jag dagen till stall och barn, eftermiddagen red jag en lektion på Fozze och en häst i skogen, kvällen red jag en häst på lektion. Det var min dag det. Var inne igen lagom till Big Brother började vid 22, orkade bara se 30 min innan jag intog sängen och somnade bumms.

Till helgen ska jag ha lite kalasande, inget speciellt bara lite vanligt så där. Det blev ju inget förra helgen då alla utom jag låg nerbäddade och var sjuka. Jag har fortfarande hållt mej frisk trots alla baciller som florerar i det här huset.
Grejjen är att jag hinner ju fasiken inte baka nått till kalaset. Jag är aldrig inne, och när jag väl är det så ska det lagas mat, eller så har man tjutande barn hängandes i benen.

Jag älskar mina barn över allt annat. TRo inget annat trots att jag skriver att dom är jobbiga ibland. Dom ÄR jobbiga ibland, för det mesta. Men det hör väll till antar jag.

Att jag orkar hålla igång som jag gör just nu har nog bara med vädret att göra. Jag vill bara vara ute hela tiden. Det verkar som att ville vill det åxo. När vi är inne så tjatar han om att få gå ut, när vi är ute så vill han gå in, men det kan vi ju bortse från:/

Min torsdag ser ungefär ut som i går. Stall och barn under dagen, sköta underlaget åxo, longera en häst i ridhuset innan träningarna börjar, rida en i skogen innan min träning börjar, sen träna en häst. Sen hoppas jag på att kvällen inte blir lika sen som igår.

Det får nog bli köpekakor på min lilla 30års bjudning i år.........

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Barn är jobbiga, det är deras jobb!! ;) Men i nästa sekund förlåter man dem. ;)

2012-03-15 @ 19:41:43
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0