Tjaaa, vad säger man

Idag har jag varit hos frisören och fixat till mej. Då ska man känns sej pigg fräch å glad, eller hur?
Inte jag. Jag blir trött av att åka ner på stan och träffa folk.
Jag åkte till stal direkt på morgonen och efter att jag kommit hem så har jag inte gjort ett skit. Har inte ridit, inte mockat, inte dragit på munnen....ingenting.
Känner mej bara nere och har mest gått runt å surat på allting.

Nu har det minsta barnet blivit sjukt. Han är dessutom som ett plåster på mej. Det känns som om jag går och bärrunt på en stor fodersäck om dagarna.

Idag har svärfar varit här. Vi har tagit hand om han lite idag och skjusat på han lite eftersom han krockade sin bil i helgen.

En glädjande nyhet är iallafall att det kommer hjälp till en av hästarna imorrn. Eller till min kamel kasnke jag ska säga.
Hoppas även på att hovslagaren ska dyka upp som det är sagt, men man vet ju aldrig.
Ridning av två hästar i morrn åxo. Den tredje är just nu invalid, FAAN!


Nu ska jag gå och äta kakor innan jag ska lägga mej på golvet å krossa min mage i lite magövningar.
Bra gjort va?


Go kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0