Tillbax igen!

Nu tror jag att jag är tillbax på banan igen. Efter att ha legat i nån slags maginfluensa under gårdagen så känner jag mej nu lite bättre.
Vilken knåp det blir när både jocke och jag blir sjuka sammtidigt. Två friska barn och en hel drös med hästar som det ska tas hand om. Det gick inte helt enkelt.
Min mamma fick fara som en jojjo från jobbet och hit under dagen fö att se till så att hästarna fick i sej lite hö under dagen. Sen blev det hennes jobb att mocka under kvällen. Jokke och jag tog hand om barnen så bäst vi kunde mellan varven.

Men nu har jag inte fått springa och spytt på snart 24 timmar. Så det går åt rätt håll iallafall. Nu har jag till och med kunnat peta i mej  lite frukost så jag orkar röra mej.
Det var inte lätt att bära ut alla höpåsar till hagen i morse när man hade rensat ur kroppen på alla beståndsdelar.
Nu ska jag ta med mej barnen ut och mocka skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0