Söndagen kom, söndagen gick...

Å så var det söndag kväll. I morgon är det ny vecka och då tar vi nya tag, eller hur brukar man säga?

Jag har hunnit med att rida Fozze (fortfarande på lina för att jag är så mesig), det gick iallafall bra. Jag har även borstat alla "övriga" hästar i stallet. Det känns mycket bra.
Possan har även fått sin kvälls medecin så nu tar jag kväll. Inte änns jag som ska kvällsfodra, DET NI!
Så snart ska jag koka te och lägga mej i soffan och kolla på Big Brother. Det har varit lite dåligt med det den här veckan för jag har varit lite för trött om kvällarna.

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har haft en toppen helg. Hade jag haft en häst att rida så har den varit 100% toppen. ;)

2012-03-18 @ 22:03:59
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0