Som alla andra dagar

Lördag morgon och klockan har just passerat 07.00. Hästarna har fått komma ut och står och äter frukost. Sjävl intar jag min frukost ensam här framför datorn.
Nu är alla som ska tävla påväg till sina tävlingar. Själv så skulle jag ha åkt till Linköping i dag och tävlat, men det blev ju inget med det eftersom Widde har skadat sej.
Åå, så avundsjuk jag är på alla er som ska tävla:(

Själv ska jag packa in den ända fulltridbara hästen jag har och åka in till ridskolan för lite banhoppningsträning. Alltid nått iallafall.
Sen blir det kalas lite senare idag.

                       Hoppas att ni får en skön lördag!

                                                                  

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

SV: Oj det låter inte så bra! Simon var ganska känslig när det var såhär fuktigt i luften som det är just nu. Han fick ju luftvägsinflammation nästan varje gång och blev väldigt andfådd lätt och svettades jättemycket.



Lycka till på klubbtävlingen idag! Jag kan inte vara med. Blir så omständigt när man måste hjälpa till osv när man ska komma med ungarna.

2012-03-17 @ 08:49:12
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

SV: men ska de ha medlemsavgift så är det ju klubbtävling. träningstävlingar ska det inte behövas medl.avgift för

2012-03-17 @ 23:20:20
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tycker synd om dig och förstår känslan.. Köpte ju min tant röd för att jag skulle vara på G ni i vår... Suck. Hoppas hoppningen gick bra och att hon blir frisk snart.

2012-03-18 @ 08:05:51
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0