Sjukstugan

Går ut för att ta hand om mina konvalisenta hästar, går in och tar hand om min sjuka familj. När blir det min tur?
Känns som om jag ligger nere i en lerig gropp och alla trampar på mej just nu. Inget flyt med nånting med andra ord.
Jag har börjat mocka istallet, men är nu inne en snabbis så att jocke kan åka och införskaffa lite medusiner, som pippi hade sagt.
Sen ska jag sätta mej på första hästen som ska gå i ridhuset. Därefter ska jag tömmköra en, rida en i skogen och förhoppningsvis longera en.

Det här är Jockes frivecka och det är den som jag lever för varje månad. Det är den här veckan som allt ska bli gjort som man aldrig hinner med annars. Hur tror ni att det ser ut med dom planerna nu?
SKIT!

Tråkigt att läsa här nu när det är så mycket gnäll..... men ni kan lixom välja om ni vill eller inte vill läsa.

HAVE A NICE DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0