Jippi!

Igårkväll så fick jag hjälp med Fozze. Kunde utan några som helst problem sitta på han och skritta och trava några varv. Härligt när det går så bra.
Han är en väldigt snäll och lugn häst. (peppar peppar ta i trä) Han är inte snarstucken på nått vis. Han bara ÄR.
Det är min känsla som det är fel på. Jag fick mej en ordentlig törn när Bizzan bara höll på att slänga av mej hela tiden. Hon var lika snäll som Fozze först, sen blev hon bara helt vild och sen dess har det inte gått att sitta på henne. Dystert:(

Idag är jag själv hemma med mina gnälliga skrikande och jobbiga barn. Ja, just nu känns det som att dom bara är så. Ville tjatar och gnäller hela tiden. Han säger mamma mamma mammma mamma, hela tiden. Säkert 200 ggr pår dag, jag skämtar inte!
Olle retar upp han konstant och jag får ta hand om det. AAAAHHHHH!!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0