Jävla morgon

Ville titta in och säga God morgon till er. Men det är ingen jävla God morgon här inte.
I gårkväll vid 19.30 tiden fick jag ett hugg i magen och sen dess har det hållt isej. Jag har så jävla ont så jag inte änns kan gå upprätt. Trots det så har jag faktiskt sovit ganska bra i natt, det verkar som att det blir bättre när jag ligger stilla.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen i natt för att höra om det fans nått som jag kunde lindra det med. Det slutade med att jag stoppade i mej 3 panodil och det hjälpte föga.
Om det inte släpper nu under förmiddagen så kan ju jag glatt roa mej med att bara sitta/ligga stilla och glo idag. Jäkligt roligt när vädret är så fint. Jag vill ju rida!

Annars så tjafsar barnen som vanligt med varrandra och restas så mycket som det bara går. Från båda håll!

Skit dag!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

usch då! någon sten någonstans? bättre nu?

2012-03-24 @ 21:00:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0