Jag har svarat!

Jag har faktiskt svarat på era kommentarer, men efter några av svaren så pluppade upp en felsida så jag vet inte rikgit om några av svaren kom fram som dom skulle. Men nu vet ni som har kommenterat på sistatiden att jag inte alls bara har struntat idet.

Idag är jag seg. Jag är van att få min vanliga sömn och jag är absolut inte van att vara ute och springa om nätterna.
Igårkväll var jag i trevligt sällskap i Linköpng. Vi åt god mat på restaurang och därefter hade vi tänkt bio. Men det fanns ingen film som lockade så det blev discobowling istället.
Jag var inte så så bra på bowling om man säger så. Men jag hade roligt:)

Eftersom vi kom hem senare än vad jag brukar gå och lägga mej och pga av tidsomställningen så känner jag mej ur form idag.
Trots det så har jag och Osario varit ute och galoppklättrat lite i skogen. Mina treåringar fick springa lösa i ridhuset och bekanta sej med diverse hinder.
Längre har jag typ inte kommit med min dag och snart är den slut. Vad hände?
Men det är ju ljust längre ikväll så jag kanska hinner med nått med sen efter middagen.

Det där med min mage. NEJ, den är inte bra än:(
Det är inte så att den hindrar mej från att göra nått, men jag har en ständig värk på högersida. Jag fösöker mest att ignorera det.

Jag är inte trött så att jag vill sova, bara trött så att jag inte orkar göra nått. Typ.
Kanske dax att äta lite middag och rycka upp mej lite.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Uff, låter inte bar med magont.. Själv har jag tillbringat 24 timmar i sängen och är inte bra än..Jä...a migrän...

2012-03-25 @ 15:59:31
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0