Fönsterputs och plafondköp

Jag har allt hunnit med lite idag, trots att hovslagaren var 80 min sen! Hovslagaren kom alltså sammtidigt som IR- teraputen. Tur att man har stort stall så att många hästar kan vara uppbundna sammtidigt. Det var bra rull på hästarna. Från IR-terrapi till verkning:)
Hästarna som fick IR var fina. Förutom den som troligtvis har fått en stor jäkla lårkaka.

Stallet han jag med och göra medans jag väntade på hovlsagaren och eftersom hästarna fick IR-behandling så vart det bara en kvar som jag kunde rida i eftermiddags. 

Däri mellan han jag med att putsa fönster på in och utsidan, åka till stan för att köpa en plafondlamp som elektrikern satte upp direkt när jag kom hem, äta mat och umgås med mina sjuklingar till barn.

Känns faktiskt som en bra dag.
Men jag hoppas på en ännu bättre i morrn!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0