Det tar på krafterna att vara ute

Jag har ta mej fasen varit ute klippt hela dagen. Å det känns redan, jag är nog inte van...haha:)
Jag känner mej trött nu och klockan är inte änns 18.
Nåja, jag skyller på att jag ätit och druckit lite för lite.

Inga hästar motionerade alls idag. Jag var lite för lat tror jag. Men jag har fått en massa annat gjort. Varit i skoaffären och handlat skor till Olle. Han måste ju komma ur sina stövlar nån gång som han nu levt i det sista halvåret.
Så har jag handlat mat, inte alls kul. Så har jag krattat en del hö ute i hagen. Bara börjat iof men bättre än inget. Å så har allt det vanliga blivit gjort åxo som stall, tvätt osv.

Nu ska jag mest bara ta en lugn kväll och ladda för en massa städ och fix i morrn. Och ridning så klart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0