Det gäller att prioritera

Igår modde jag ganska så bra. Fortfarande lite yr och matt, men mot kvällen blev det bra.
Jag la dock all energi på en enda häst och det blev Fozze. Jag red på honom för Maria Falk och jag red då själv i skritt, trrav och galopp utan några som helst problem.
I lsutet lät vi även hästen som var på tur efter mej få komma in i ridhuset och det gick bra även med en ny häst i hans närvaro. Duktig liten polle det där!

Jag fjäskade lite för snälls Sofie åxo så att hon red runt lite på Osario så att hon inte skulle vara skogstokig till ikväll när vi ska träna. Hon tyckte att Osario var en trevlig prick och kunde tänka sej att sitta på henne igen. Ett gott betyg för den hästen..haha;)

Förövrigt så försökte jag som sagt att ta det lite lungt i går.
Idag ska jag nog följa det spåret igen. Men idag ska mina älskade små barn få åka till dagis iallafall.
Ska rida en häst nu på förmiddagen och sen tar jag ingen mer förrens träningen ikvällen.

Puss och kram och ha en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Lina

SV: haha nej såklart inte, men har man inte så mycket pengar så vill man inte gärna "kasta dem i sjön" om man ex. inte gillar tränaren

2012-03-29 @ 15:05:29
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Skönt att du mår bättre.

Sv: Meeen då.. Jag hade ju hoppats på din röst!! ha ha!!

2012-03-29 @ 23:01:47
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0