Bara ett barn idag

Idag var det dax för dagis igen. Efter nästan en veckas friskhet så skulle vi satsa på just den här tisdagen. Så klart går den stora pojken och får feber! Han är yr och har 39.6, han har varit sjuk i snart tre veckor nu. Snart finns det inget kvar av pojken:(

Ville han käpmar och håller bacillerna på avstond iallafall:)Han längtar till dagis nu.
Så idag kör jag bara ett barn till dagis.

Undrar när dagen kommer då jag ska få nått annat gjort än att Vabba.

Nåja, tur att det är Olle som är hemma ändå. Han reder sej ju rätt så bra själv iallafall.
Vädret fortsätter att motsätta mej, mulet idag:(

Idag ska jag rida, jag är SÅ ridsugen efter gårdagens clinik.

Ha en bra Tisdag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas han kryar på sig snart. De tappar ju vikten så fort de små liven.

2012-03-20 @ 21:55:10
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0