Att hänga tvätten ute

Det är så härligt väder så jag har svårt att vara inne.
Jag har hängt upp tvätten ute i dag och det är verkligen härligt.

Possan och jag fick sällskap i skogen idag, det gillade vi:)
Hon går mycket bättre nu när ho går på medecinen och hon är helt och fullt som den gammla vanliga Possan igen. Så skönt, hoppas bara att det fortsätter så efter medecineringen åxo.

Ikväll är det hoppträning och jag hoppas att Osario orkar lyfta på benen efter våran galopp runda igår.

Jag har en häst kvar att longera innan kvällen men annars så ska jag mest ta det lungt. Ska ta mej ner till Hippoteket for lite foderinköp åxo. Men mer änså ska jag inte annstränga mej idag:)

Förresten, idag har jag kört båda mina pojkar till dagis. Olle skrek av glädje när jag berättade att han var feberfri även idag och att han därför kunde gå till dagis. Hoppas att han har det bra nu med sina kompisar:)

Hepp, lite mer fika och sen byta kläder för att dra mej ner mot staden.....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas hon håller sig frisk och även barnen! Så mkt lättare allt blir med lite sol och värme. Har tyvärr ingen torkvinda då stormen tog den i fjol.... Dax att köpa en ny..

2012-03-23 @ 09:27:09
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0