Vad ska jag säga

Jag vet inte vad jag ska säga, men sjuka barn finns lixom inte med i min planering. Idag var det dax för besök på sjukhuset med minstingen igen.
Min dag har sett ut så här:
8.30 Går upp och äter frukost och gör oss i ordning. Lite längre frukost med gröt och ägg. (söndags frukost)
9.10 Inser att jag inte hinner ut och rida nån häst innan jag måste passa telefontiden.
10.00 Ringer vårdcentralen och uppger att jag vill ha en tid.
10.01 Inser att jag inte hinner rida nu heller eftersom jag måste svara när vårdcentralen ringer tillbax.
10.40 Vårdcentralen ringer upp och säger att jag kan komma vid 11.45.
10.43 Svär över att jag inte hinner rida nu heller. Går istället ut och sätter Ville i en traktor medans jag själv går ut i hagarna och krattar upp gammalt hö.
11.45 Befinner mej på Vårdcentralen, drar upp tröjjan på Ville och en läkare konstaterar att han är prickig och att han inte tål pencelinet. Får nytt utskrivet. (ännu mer bortkastade pengar!)
12.00 Åker hem och fikar med en vän som kommit på besök.
12.30 Spelar lite fia med knuff med vännen och barnen.
13.10 Får en förfrågan om ALV.
13.30 Befinner mej på ALV med min stora pojke.
17.00 Åker hem och äter middag.
18.00 Går ut och rider lite hästar.
19.51 NU!


Japp, hunnit med lite, men inte på långa vägar det jag skulle. Men så kan det gå när saker och ting inte blir som man tänkt sej.
Ville mår iallafall lite bättre nu och jag hoppas att det nya pencelinet gör honom gott. Stackars liten!

Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0