Tjenis

Idag känner jag mej uppmosad i nyllet igen. Kan det möjligtvis bero på att det var fint väder igår så att pollena bara yr omkring i luften och in i min näsa? Möjligt!
Jag brukar inte vara kännslig för pollen, men jag kan verkligen inte komma på nån annan anledning till mitt uppmosade tryne.

Annars så umgås jag mest med min minsta son som sitter som fastklistrad på mej. Han är sjuk och är troligtvis inne på sin andra vecka med hög feber nu. Det vankas läkartid i eftermiddag för honom, (och  mej).
Så jag vet inte hur det blir med ridningen idag. Jag har tider att passa till kvällen och vet inte hur mycket jag hinner att klämma in efter att jokke har kommit hem från jobbet.

Annars är allt helt ok här hemma. Jag har en grejj att se frami mot och det gör mej glad och possitiv åt det mesta just nu. Mer om det en annan gång.

Sitter ganska mycket framför datorn nu för tiden och försöker styra lite med mitt egna åxo. Tror att det blir rätt bra faktiskt:)

Hoppas att ni har det bra där ute!!




              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0