Tisdag 26/6

God morgon!
Jag har nu varit uppe ett tag. Hästarna har kommit ut och fått mat, och stallet är färdigt.
Om nån timma ska jag ut och ha lektion och sen ska jag syssla med mina egna hästar.
Nån ska hoppa, nån ska ut och skritta och den tredje ska få åka iväg och gå på långritt till kvällen. Spännande!
 
Förövrigt så har jag en massa på schemat, men jag får se hur mycket som hinns med.
 
I går installerade sej TRE nya hästar här ute i stallet. En som ska stå kvar permanent och två som ska stå här över sommaren. Åter kommer mer om det senare.
 
Ha en bra dag, och hoppas att ni inte regnat bort!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken fin häst! :)

2012-07-06 @ 10:50:12
URL: http://macamonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0