Tandläkaren

Idag har jag och barnen varit hos tandläkaren med två hästar.
Barnen var snäll och hästarna skötte sej även dom:)
Känns bra att ha kollat hästarnas mun, även att det inte var några bekymmer med det.

Sen har jag haft min nya hyresgäst här på fika. Det känns bra och jag tycker ändå att det ska bli roligt att få hit nån ny till stallet. Jag trivs rätt bra ensamen, men  det känns även bra att slippa vara själv jämt:)

Barnen är uppe och leker på sina rum, men dom leker nog inte bara, jag tror att dom möblerar om åxo:/ Nåja, det är lungt och skönt iallafall:)

Snart är Jokke hemma från jobbet och då kan jag gå ut och göra det jag ska i stallet osv. Ska även åka iväg och göra lite ärenden, sånnt där som är tråkigt men ändå måste göras lixom.

Har även börjat fylla i mina papper på företagsnamnet. Ide torka!

Hoppas att ni har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0