SOL!

Två hästar är ridna nu på förmiddagen. Jag har även hunnit med att plocka undan alla himder i ridhuset och att sladda. Nu står vattnet på för fullt så jag kan rida den sista hästen där ikväll.
 
Nu lagar jag mat, eller rättare sagt, jag väntar på att gratängen i ugnen ska bli klar:)
Funderar på om min duktiga lilla Olle klarar av att cykla ända ner till Nossen för att mumsa i sej i en glass lite senare. Ska lägga fram förslaget så får jag se vad han säger. Vore ju kul om man kan ta lite cykel utflyckter, trots att cykla är bland det värsta jag vet. Jag hatar verkligen att cykla. Men ändå:)
 
Solen skiner och det är en härlig dag i dag. Jag ska gå och hoppa ur ridkläderna nu och dra på mej något svalare.
 
 
Förresten så kom det upp en fundering. Varför kan jag inte sälja hästarna som är ute på annons? Men dom som står i stallet och jag bestämt mej för att behålla, dom vill folk köpa. Vad faan lixom! Jag går omkring med grubblerier!
 
 
Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0