MW Brodyr

Ni som inte redan fattat det å så, så kan jag ju berätta att mitt företag heter MW Brodyr.
Jag ska alltså brodera på olika textiler. Så som kläder och häst artiklar mm mm, med en brodyrmaskin. 
Allt är nytt för mej och jag är fortfarande inne i ett tidigt skede. Eftersom jag är ny och allt så kommer jag att ha ERBJUDANDEN som kommer att vara toppen bra nu i början. Mer om det senare!
Jag har redan fått en massa att göra och jag är lite lycklig över det:) Men det är mycket pill och plock vill jag lova.

Men allt känns jätte spännande och det är första gången som jag kastar mej över stupet och bara kör!

Nu när allt är kläckt och så, så kommer jag naturligtvis att berätta mer om det här så småningom. Håll ut! :)



Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS!! Vad spännande! Då vet man vem man ska anlita då. :)

2012-06-08 @ 18:29:49
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Vad skoj! :) Kanske ska se efter om man har ngt du kan brodera på!

2012-06-08 @ 18:42:47
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0