Min Tisdag!

Tänkte mest sticka in här för att säga godmorgon. Jag har sovit bra inatt, är på bra humör och hoppas att det förblir så över hela dagen.
Har en del att göra idag. Ville är ju fortafarde sjuk så han får stanna hemma från dagis. Det hade blivit hans sista dagar den här veckan, men man kan säga att han redan har fått sommarlov för det lär inte bli mer dagis för honom innan hösten.
Olle ha tre vemodiga dagar kvar på dagis, någonsin! Stackars!
Idag måste han dessutom sluta tidigare pga av att vi ska gå till skolan och träffa hans fröken. Nåja, det blir nog bra.
Hursom så ska Ville och jag ta en tripp till hultsfred för att hämta ut mitt pass. Bäst att passa på nu när det gick ut.
Så måste vi ner till stans tråkigaste affär, Apoteket, för att hämta ut ny pencelin, som förhoppningsvis ska duga.
Och slänga ut lite pengar på dubbla är ju så roligt så det gör vi ju gärna om.

Sen har jag faktiskt bara en häst att rida under dagen, då två av dom faktiskt ska på träning ikväll. Så vi hoppas verkligen på att vädergudarna håller undan regnet ikväll.

Ja, så ser väll min dag ut i stort.
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0