Midsommar helgen!

Hoppas att nihade en bra midsommar. Det hade jag!
Jag motionerade alla hästarna på förmiddagen och efter med var det sill och potatis hemma hos mina föräldrar.
Sen skyndade vi hem hit igen för att städa lite innan våra grillgäster kom. Barnen var vakna ända till klockan 11 och det må jag säga var tappert, speciellt av Ville som brukar lägga sej vid 19-19.30.
 
Igår stog det mest häst på schemat. Jag red och longerade och varierade med att skura boxar i stallet. Hela familjen hjälptes åt och vi blev klara med ytterligare 4 st. Bra där!
 
Idag jobbar Jokke igen, och jag ska ta med mej barnen till ALV. Jag hoppas verkligen att vi slipper undan regnet!Men jag får väll bära med mej regnkläder för säkerhets skull.
Idag ska båda barnen få följa med. Sist var ju Ville sjuk och Olle och jag var där själva. Nu blir det full rulle med andra ord!
Sen blir det hem och rida hästar igen:)
 
Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0